wtorek, 8 maja 2012

Stagnacja nie rosnący Biceps

Siemanko :) wszystko opisuje Wg. Swojego zdania z którym nie każdy może sie zgodzić ( dopiero sie ucze:) ale opisze wam moją teorie na temat Stagnacji która często nas spotyka po dłuższym stażu ćwiczeń Moim zdaniem im większym sie jest tym trudniej o kolejne Cm a raczej mm w obwodach wtedy to jest prawdziwa walka na treningu logika w diecie oraz rozsądnie "pomieszane" ćwiczeń
krótko- polecam każdemu robić trening siłowy na dana partie w ten sposób "poruszycie" mięsień do oczekiwanych efektów dacie sygnał, że wasz typowy trening na masę jest sygnałem a nie czymś zwyczajnym 
Zasadę którą mi polecił Krzysztof Gajewski  w moim przypadku był to biceps
Przez miesiąc w dni treningowe  Ćwiczylem bicepsa silowo ( uważam ze Biceps i łydki sa najtrudniejszą [dla mnie] partią ponieważ na codzien używamy tych miesni intensywnie zależy też od trybu zycia) wiec trzeba dać prawdziwego Kopa dla danej partii
 Robilem  3 ćwiczenia po 2 serie max 6 powt. max obciążeniem

zazwyczaj ćwiczenia na głowę długą krótką i obie naraz ( żeby nie dublować ćwiczeń)
przerwy miedzy seriami ok 2 min

później bicepsa nie ćwiczymy  kolejny miesiąc Niech sobie się zregeneruje w 100%
następnie wracamy do typowego treningu na masę , wasza siła poszła bardzo do góry możecie wykonywać  prawidłowo technicznie ćwiczenia z o wiele większym obciążeniem dacie kolejny sygnał aby je poruszyć

zawsze "słabą" partie którą chcę bardziej pod szlifować wrzucam jako pierwszą

słyszałem również zasadę z która mało osób się zgadza ( ćwiczenie nóg + słaba partia)  zastosowałem ta metodę u siebie z barkami myślę , że wszystkiego trzeba spróbować. Uważam ze nie ma konkretnej zasady do czegoś  każdy ma inny organizm każdy ma inna genetykę i każdy musi poznać swój organizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Search